wtorek, 24 grudnia 2013

Chciałabym Wam życzyć...

Fedusia.
Dużo Fedusia.
Fedusia w szkole, w domu, w internecie, w kuchni, na basenie, w polu (?), gdziekolwiek się znajdziecie.
Święta z Wami to jak spełnienie marzeń , tym bardziej, że byliśmy już razem na ,,Jak uciec..", a teraz tutaj. Przepraszam za moje uzależnienie tymże panem u góry, ale nic nie poradzę. Jego boskość nie ma końca.
Jak tam u was?
Macie karpia, ryby są?
Pierogi, mniam! *.*
Ooo! Dużo jedzenia, Wy tacy słodcy jesteście, że jeszcze cukierków ilekroć chcecie. Ale rymy się sypią, Xenia żółwior. Ogólnie to piszę tego posta na szybko, więc nie bądźcie źli! Kocham Was mocno ooooooo tak!

Miałam Wam dać niespodziankę (rozdział), ale jednak nie. Dzięki, mamo za ,,NATALKA, CHODŹ TU!". Rozdział więc jutro, pojutrze lub popojutrze!
Kocham mamę swoją.

Sylwestra udanego, co tam będziecie robić i wgl! :*

P.S.: Madziu, DZIADEK.

yyyy! Jeszcze śniegu, kochani! :*

Xenia, dzisiaj dla Was Mikołajka. hahaha.


7 komentarzy:

  1. Federico przede wszystkim ^^
    Wesołych Świąt, szczęścia, miłości, dużo słodyczy, udanego nowego roku no i wszystkiego co najlepsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fede musi być! :D
    Ja Ci Xeniu również życzę wszystkiego dobrego, szczęścia i wgl Fedusia :D
    U mnie goście poszli sobie już, a ja się nażarłam. Oby poszło w cycki xd
    A teraz wybacz, ale idę naparzać Ahi Estare na moim nowiusieńkim keybordzie ;d cza sie pochwalić, a co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MI KORAZON BUSKA SIN PARAR! Masz mój wokal. Niczym Maxi hahah xd

      Usuń
  3. Kochanku, ja Ci życzę tej niesamowitej miłości, hyhy.
    Szczęścia, bo jest potrzebne i radości z tych najdrobniejszych rzeczy.
    Weny, bo może ci się przydać i uśmiechu żeby odgonił smuteczki.
    Osobistego murzyna ^^ ale to chyba Aci powinnam życzyć.
    I więcej takich cudnych rozdziałów, kocham cie, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fedusia w snach i marzeniach. Na En Vivo z Mechi <3
    Życze szczęścia, zdrowia i uśmiechu na buzi :D

    OdpowiedzUsuń