piątek, 13 grudnia 2013

Jeśli kogoś to obchodzi to...

To pragnę oznajmić, że rozdziału nie będzie. Mam masę roboty, poprawki, uczę się i kuję, i zapamiętać nie mogę wszystkich dat sprawdzianów, a kalendarz zapchany jest od dziwnych terminów.
Muszę przyznać, że wszystko mnie jakoś omija, i świat się kręci, a ja stoję w miejscu. Naprawdę nie mogę się połapać w tym wszystkim. Nieważne. Rozdziały są smutne i próbuję jakoś je ożywić, co marnie wychodzi. Już nic nie mówię.
Następna część? Chyba święta, innego wyjścia nie ma.
Dziękuję za komentarze, wyświetlenia, ,,taki" i jeszcze chyba coś, zapomniałam.
No także taka sytuacja. Na osłodę życia, macie księżniczki, królewiczów i pary młode, czyli En Vivo w Buenos Aires.
Dziękuję za uwagę.

Nie jaraj się, Xenia, dasz radę! <3
Ludmiłka <3


Wiecie, że nie nagrali Peligrosamente Bellas? Boże... :(


Ta potęga!

hahah <3

Byli obok siebie. Przeznaczenie.

akdkasf <3



Serduszka dla Was. xd (Żałosne te podpisy pod zdjęciami, c'nie?)

Are you ready for the ride?


Kocham!

Maximiliano <3


Nie smuć się. :(


Nie dotykaj królewny Ludmiły. Boże. Skaza.



Pinkna. 
Zryta bania do końca życia, hę?
X.

7 komentarzy:

  1. Szkoda, będę czekać!
    Haha, podpisy pod zdjęciami piękne :D Zdjecia też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, Xenia ty to mi zawsze humor poprawisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trudno, życzę powodzenia w ogarnianiu szkoły i czekam no nowy rozdział :) Nie śpiesz się, napisz na spokojnie :)
    Opisy genialne, śmiać mi się chciało xD
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, z pewnością wolę poczekać na genialny rozdział niż przeczytać teraz przeciętny. Tym bardziej,że każdy rozdział jest niesamowity, czytanje ich motywuje mnie do czekania. Życzę owocnej nauki! Trzymam kciuki za piątki :D
    Życzę czasu ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Xeniu kochanku mój najwspanialszy na świecie.
    Ja poczekam, bo wiem ze będzie idealnie.
    A Maxi jest mój.. noo ! FALBA ! krowa.
    Kocham Cie, bo tak trzeba <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Xeniu!
    Nie martw się, na dobre rzeczy warto czekać.
    Skąd ja to wzięłam, bo coś mi się skojarzyło?
    Nie ważne. xD
    Falba! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Poczekamy, bo warto.
    Ja też mam masę sprawdzianów i próbnych testów...
    Pozdrawiam!
    Caro xx

    OdpowiedzUsuń